سرور hp

برای خرید مانیتور استوک از استوک لند به چه نکاتی توجه کنیم؟

دسته بندی :تبلیغات, مقالات 2178

شرکت استوک لند با بیش از ۱۰ سال است که در زمینه واردات و فروش سخت افزار، مانیتور و مینی کیس های استوک فعالیت می نماید. ما توانسته ایم در طی این سالها محصولات خود را متناسب با نیاز روز بازار ایران و جهان به روز نماییم.کلیه محصولات شرکت دارای گارانتی بوده که همین امر نشان از سلامت و مرغوبیت اجناس ما دارد.
واردات مستقیم باعث گردیده تا قیمت محصولات ما نسبت به سایر رقبا کمتر بوده و همچنین علاوه بر فروش عمده ، تک فروشی نیز از خدمات استوک لند می باشد.
نکات مهم هنگام خرید مانیتور استوک و دست‌دوم
به‌طورکلی زمان انتخاب مانیتور مناسب، باید به فاکتورهای تخصصی و عمومی در مورد آن توجه داشته باشید. برای مثال فاکتورهای عمومی به موارد مهمی مانند ابعاد مانیتور، بودجه‌ای که دارید، نیازهای کاری و … اشاره دارند؛ اما فاکتورهای تخصصی و مهم به موارد مهمی مانند پنل به کار رفته در مانیتور، کیفیت آن، میزان رزولوشن، درگاه ها و … می پردازد. قبل از انتخاب مانیتور مناسب موارد زیر را بررسی کنید.

خرید مانیتور دست‌دوم از فروشگاه ها و سایت های مطمئن

امروزه سایت ها و فروشگاه های زیادی در زمینهٔ فروش مانیتور دست‌دوم فعالیت می کنند. مهم‌ترین اصل در راهنمای خرید مانیتور دست دوم ، این است که مانیتور سالم بوده و کیفیت مناسبی داشته باشد. همچنین پنل خوب و ظاهری سالم، از دیگر ویژگی های مهمی هستند که باید به آن ها دقت کنید. با خرید از سایت ها و فروشگاه های مطمئن، می توانید از آن ها مهلت تست دریافت کرده و به مدت چندین روز ظاهر، کیفیت مانیتور و عملکرد آن را موردبررسی قرار دهید. همچنین بسیاری از سایت های معتبر برای افزایش اطمینان مشتریان پس از خرید، خدمات و گارانتی معتبر ارائه می کنند.
همچنین برای خرید مانیتور استوک باید به ابعاد مانیتور, سایز و رزولوشن و اتصالات و پورت ها توجه کرد.

مراکز فروش مانیتور دست دوم
امروزه همه ما شاهد نوسانات پی در پی ارز و تغییر قیمت اجناس و محصولات مختلف هستیم. در همین راستا ممکن است همه افراد قادر به خرید محصولات دیجیتالی مورد نظر خود از جمله لپ تاپ و مانیتور نو و تولید جدید و … نباشند. به همین دلیل بسیاری از خریداران ترجیح می دهند لپ تاپ یا مانیتور استوک خریداری کنند.مانیتورهای استوک در وهله اول توسط فروشنده به صورت کامل از نظر فنی و کارایی و عملکرد بررسی شده و برای فروش مجدد معرفی و عرضه می‌شود. در واقع مانیتور استوک به نمایشگری گفته می‌شود که عملکرد آن به خوبی یک نمایشگر نو و با کیفیت است که با قیمت پایین تر به فروش می‌رسد. به هر حال با توجه به نوسانات ارز و بسیاری از شرایط دیگر با قیمت‌های بالا افراد را ترغیب کرده تا مانیتور استوک تهیه نمایند.شرکت استوک لند از جمله مرکز فروش مانیتور دست دوم در تهران محسوب می شود که آماده ارائه انواع مانیتور استوک به صورت عمده نیز می باشد. برای خرید از استوک لند می توانید وارد سایت شوید.
https://land-stock.ir/product-category/مانیتور-استوک


از مزایای مطلوب دیگری که توسط شرکت استوک لند به مشتریان عرضه می‌شود، دریافت ضمانت نامه معتبر از طرف استوک لند به مدت ۳ ماه به کلیه خریداران اعطا می‌شود. همچنین به کلیه خریداران تا ۱۰ روز مهلت تست داده می‌شود تا در صورت بروز هر گونه مشکلی آن را به پشتیبانی اطلاع دهند.
کارشناسان ما به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه سیستم های مورد نیاز مشتریان می باشند.جهت ارتباط با ما با شماره 021-55709644 تماس حاصل نمایید.
برای خرید انواع مانیتور دست دوم می توانید به پیج استوک لند مراجعه کنید. https://www.instagram.com/stockland_com/

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    لینک کوتاه:
    به راهنمایی نیاز دارید؟ با ما چت کنید
    سرور استوک اچ پی