سرور hp

طراحی گوشی S23 سامسونگ

دسته بندی :تبلیغات, مقالات 2107


در این مقاله از سایت موبایل استقلال می خواهیم به جدیدترین اخبار از گوشی S23 سامسونگ چه جز جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ محسوب می‌شود بپردازیم.

همانطور که میدانید برند سامسونگ هر ساله گوشی های پرچمدار خود را به کاربران ارائه می دهد مثلاً در سال ۲۰۲۲ گوشی S22 ultra را به همراه دو عضو دیگر از این سری ارائه کرد و وسعت دارد که در سال ۲۰۲۳ گوشی S23 Ultra را به همراه دو عضو دیگر از این سری معرفی کند. همانطور که میدانید شرکت سامسونگ گوشی های خود را در سری های مختلف عرضه می کند ، سری A و M شامل گوشی های میان رده سامسونگ و سری S میزبان گوشی پرچمدار سامسونگ می باشد. قبل ارائه گوشی توسط برندهای بزرگی مانند اپل ، سامسونگ ، شیائومی یا …. اخبار و شایعات بسیار ضد و نقیض ارائه می‌شود که نمی‌توان به طور ۱۰۰ درصد آنها را قبول و یا رد کرد. جدیدترین اخبار گوشی S23 کتاب امروز منتشر شده است را در ادامه با هم مشاهده می کنیم.

طراحی گوشی S23 سامسونگ

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در فوریه ۲۰۲۳ سری گوشی گلکسی S23 را رونمایی کند البته احتمال ارائه این گوشی در ماه ژانویه و یا حتی مارس هم دور از ذهن نیست. طبق گفته رسانه های کره ای شرکت سامسونگ قصد دارد که گوشی اس ۲۳ سامسونگ را زودتر نسبت به خانواده S۲۲ سامسونگ معرفی کند پس احتمالاً باید در ماه ژانویه منتظر رونمایی گوشی s۲۳ سامسونگ باشیم.

یکی از چشمگیرترین تغییراتی که در نسل قبلی یعنی در گوشی سامسونگ گلکسی S22 ultra مشاهده کردیم شباهت آن به گوشی گلکسی نوت بود علاوه بر طراحی مستطیل شکل از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کرد. در حالی که گوشیهای گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس تغییرات چندانی نکرده بودند پس احتمال می رود که در سال ۲۰۲۳ هم سامسونگ هم این کار را انجام داده و گوشی s۲۳ اولترا را با تغییرات بیشتری به نسبت گوشی S23 و S23 Plus رونمایی کند.

طبق رندر هایی که توسط سامسونگ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد خبر از این می داد که طراحی ظاهری مدل پلاس با ارائه بریدگی های مجزای دوربین عقب به جای یک محفظه برای هر سه سنسور از مدل پایه اس ۲۳ پیروی کند.

طراحی S23 Ultra اینگونه است که این گوشی هر دو پنل از جنس شیشه دارد که گوریلا گلس ویکتوس پلاس و وظیفه محافظت از پنل های این گوشی را بر عهده دارد و از آنجایی که جنس فریم آلومینیومی در اطراف این گوشی کار شده است هنگام استفاده از این گوشی کیفیت و حس پرمیوم را به خوبی احساس می کنید. این گوشی هم مانند نسل قبل خود از قلم S-pen پشتیبانی کرده و اسپیکرهای استریو AKG دارد.

مشخصات و ویژگی های سری S23 سامسونگ

اولین دستگاه هایی که در جهان که از جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون بهره مند می شوند سری گوشی های گلکسی اس سامسونگ هستند پس انتظار می‌رود که تراشه به کار رفته بر روی هر سه گوشی گلکسی ( گوشی S23 ، گوشی S23 Plus و گوشی S23 Ultra ) از نوع Qualcomm snapdragon 8 Gen 2 باشند که هنوز معرفی نشده است. البته این تراشه در بازارهای آمریکای شمالی ، هند و کره خواهد بود و در سایر کشورها احتمال می‌رود که از تراشه Exynos 2300 استفاده شود که این تراشه هم هنوز معرفی نشده است و جزء جدیدترین تراشه های قدرتمند گوشی محسوب میشود.

احتمال می رود که باز هم گوشی اس ۲۳ اولترا در دو ورژن با رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه شود که با توجه به جدیدترین تراشه روز دنیا که قرار است بر روی این گوشی سوار شود شما می توانید بازی های گرافیک بالای ۲۰۲۲ را به راحتی بر روی این گوشی اجرا کنید و حداقل تا دو الی سه سال آینده بازی های روز دنیا را بدون کوچکترین لگ و مشکلی بازی کنید.

نمایشگر و باتری سری گوشی S23 سامسونگ

یک منبع آگاه جدیداً اعلام کرده است که نمایشگر S23 و S23 Plus به ترتیب دارای صفحه نمایش ای به بزرگی ۶.۱ و ۶.۶ اینچ خواهند بود که هر دو دارای یک نمایشگر FHD+ هستند. برخی دیگر در رابطه با نمایشگر گوشی اس ۲۳ اولترا گفته‌اند که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچ از نوع Dynamic AMOLED 2X می باشد که از رفرش ریت بسیارعالی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی میکند. گوشی S23 Ultra سامسونگ را میتوان رقیب اصلی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس دانست.

منطقی است که گوشی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس با افزایش ظرفیت باتری ارائه شوند زیرا یکی از بزرگترین انتقادات نسبت به عمر باتری گوشی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس بود. یک رسانه کره ای در تاریخ ۲۲ سپتامبر اخباری مبنی بر افزایش ۵ درصدی ظرفیت باتری گوشی اس ۲۳ مطرح کرد که تا به حال به صورت صد در صدی تایید نشده است و از سوی دیگر بسیاری شایعات درباره شارژر ۲۵ واتی برای مدل پایه این خانواده وجود دارد. اما در کل احتمالاً باتری گوشی S23 اولترا باید دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت همانند نسل قبلی خود باشد.

اگر شما هم قصد خرید S23Ultra و یا خرید s23 سامسونگ را دارید می توانید از سایت موبایل استقلال اقدام به خرید کنید. از آنجایی که احتمال می رود قیمت S23 Ultra سامسونگ بالا باشد شما می توانید با خرید اقساط گوشی اقدام به خرید گوشی موبایل کنید و مبلغ آن را به صورت ماهانه پرداخت کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    لینک کوتاه:
    به راهنمایی نیاز دارید؟ با ما چت کنید
    سرور استوک اچ پی