سرور hp

چرا سرورهای HP پیشنهاد مناسبی هستند؟

دسته بندی :مقالات 2313

چرا سرور های Hp ؟

سرورهای HP پرفروش‌ترین سرورهای جهان هستند. در داخل هر کدام از این سرورها، قطعات اصلی مثل رم DDR4، حافظه و منابع تغذیه وجود دارد. این قطعات برای بهترین کارایی در واحدهای کاری مختلف و با قابلیت اطمینان بالا طراحی شده‌اند.

سرورهای HP با توجه به گوناگونی قطعات داخلی ( از ساده ترین و کوچک‌ترین تا سایزهای متوسط و تجاری (SMB) تا بزرگترین دیتاسنترها) بهترین انتخاب برای بخش‌های IT هستند. نسل‌های جدید سرورهای HP همواره در جهت بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان بیشتر بوده است.

دلایل کیفیت بالای این سرورها را می‌توان در حوزه‌های زیر خلاصه کرد:

طراحی: سرورهای HP طوری طراحی می‌شوند که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن داشته باشد. تمامی قطعات داخلی توسط خود HP تست و سپس ارائه می‌شوند.

کاربر محور: بخش تحقیقات و توسعه این شرکت همواره تجربه کاربران مختلف را در محصولات جدید لحاظ می‌کند. اینکه کاربران چه نیازها و انتظاراتی دارند.

افزایش قابلیت تست توسط کاربر: تمام سرورها و قطعات آن قابلیت تست توسط کاربر را دارند. این باعث افزایش قابلیت اطمینان، ایجاد همکاری، رسیدگی به خطاها و بازیابی می‌شود.

ابزارهای مدیریت سرور و فریم ورها: تکنولوژی iLO راهی برای پیکربندی (configuration)، نگهداری، نصب و راه اندازی است. این قابلیت باعث کاهش هزینه‌ها برای اپراتور در مقایسه با دیگر سرورها است. همچنین به روز رسانی هوشمند (Smart Update Manager (SUM)) عملیات پیچیده فرم ور و نرم افزارهای نگهداری را آسان‌تر می‌کند.

Firmware BIOS: همچنین Firmware BIOSها برای بالا بردن کارایی و قابلیت اطمینان قطعات بهینه شده‌اند.

علاوه بر موارد فوق دلایل زیادی وجود دارد که سرورهای HP را به محبوب ترین برند سرور در جهان تبدیل کرده است. پر واضح است که محصولات این شرکت صرفا محدود به سرور نیستند و محصولات دیگری مانند Storageها را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

پیشنهاد رسام سرور برای بهترین کارایی یک شرکت یا سازمان، استفاده از سرورهای ساخت شرکت HP است. شرکت رسام سرور ایرانیان، رایج ترین و پرکاربردترین سرورهای اچ پی را براساس نیاز فراهم خواهد کرد.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    لینک کوتاه:
    به راهنمایی نیاز دارید؟ با ما چت کنید
    سرور استوک اچ پی