سرور hp

معرفی سوئیچ‌های مدیریتی سری DES-1210

چکیده مطلب:

اگر به‌دنبال یک سوئیچ هوشمند هستید که علاوه بر مدیریت کاربردی و آسان، تنظیمات امنیتی خوبی را نیز برای حفاظت از شبکه در اختیار شما بگذارد سوئیچ های سری DES-1210 دی-لینک می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما به‌حساب بیاید. سوئیچ های سری DES-1210 از طیف گسترده‌ای از پورت‌ها مانند: اترنت وSFP  بهره می‌گیرد و رابط کاربری تحت […]
اگر به‌دنبال یک سوئیچ هوشمند هستید که علاوه بر مدیریت کاربردی و آسان، تنظیمات امنیتی خوبی را نیز برای حفاظت از شبکه در اختیار شما بگذارد سوئیچ های سری DES-1210 دی-لینک می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما به‌حساب بیاید.

سوئیچ های سری DES-1210 از طیف گسترده‌ای از پورت‌ها مانند: اترنت وSFP  بهره می‌گیرد و رابط کاربری تحت وب آن قابلیت کنترل شبکه از راه دور را برای کاربران فراهم می‌سازد.
دی-لینک جهت امنیت شبکه این سوئیچ ها را به تکنولوژی D-Link Safeguard Engine مجهز کرده است، موتور امنیتی ابداعی دی-لینک از شبکه شما در مقابل سیل حملات ویروسی محافظت می‌نماید. همچنین این سری از سوئیچ ها از استاندارد 802.1X جهت احراز هویت پشتیبانی می‌کند.
ضمنا قابلیت Access Control List (ACL) نیز به شما کمک می‌کند تا امنیت شبکه را افزایش دهید و از شبکه داخلی خود محافظت کنید، علاوه بر آن پروتکل تفکیک آدرس (ARP) مانع از به خطر افتادن شبکه توسط هکرهایی می‌شود که وانمود می‌کنند کامپیوترهای شخصی مورد اعتماد، سرورها و روترهای امن هستند. از قابلیت‌های مدیریتی این دستگا‌ه‌ها می توان به SNMP، Web Management، D-Link Network Assistant Utility،  Compact Command Line، Auto Voice VLAN، Auto Surveillance VLAN اشاره کرد.
Auto Surveillance VLAN و Auto Voice VLAN در این سوئیچ ها یک راهکار هوشمند برای راه اندازی شبکه‌های نظارت تصویری و تلفن‌های تحت شبکه (VOIP) می‌باشد، این قابلیت ترافیک مربوط به دوربین‌ها و تلفن‌های داخل شبکه را از سایر داده‌ها جدا می‌کند و داده‌های مربوط به صدا و تصویر را با اولویت بالاتر و در یک VLAN اختصاصی منتقل می‌کند، تا هنگام شلوغی شبکه از تاخیر در نمایش تصاویر دوربین‌ها و یا قطع و وصل شدن صدای تلفن‌ها جلوگیری شود، نکته مهم اینجاست که برای این کار نیاز به استفاده از هیچ دستگاه دیگر و یا انجام تنظیمات خاص نیست، این موضوع موجب می‌شود هزینه پروژه‌های شما به میزان قابل توجهی کاهش یابد. با این وجود با کنترل پهنای باند، مدیران شبکه می‌توانند پهنای باند را برای عملکردهای مهمی ذخیره کنند که ممکن است نیازمند پهنای باند یا اولویت بالاتری باشند.
سوئیچ های سری DES-1210 از تکنولوژی IPv6 نیز پشتیبانی می‌کنند، جمع شدن قابلیت‌های مدیریتی و امنیتی در کنار قیمت مقرون بصرفه، سوئیچ‌های سری DES-1210 دی-لینک را به راه حلی مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل کرده است.

این سری از سوئیچ های دی-لینک در مدل های DES-1210-08P، DES-1210-28P ، DES-1210-28، DES-1210-52 و با گارانتی معتبر 1+2 ساله شرکت ایزی در کشور ما عرضه شده است که شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیاز خود با خیالی آسوده از آن‌ها در پروژه هایتان استفاده نمایید.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    Short Url Post
    ads
    به راهنمایی نیاز دارید؟ با ما چت کنید
    سرور استوک اچ پی