سرور hp

سرور HP |جدیدترین سرور اچ پی| HPE DL325 G10

چکیده مطلب:

در این مقاله فاوا افزار قصد دارد یک سرور HP جدید را با نام سرور HPE DL325 G10 را به شما همراهان همیشگی معرفی کند. با ما همراه باشد. HP سبد محصولات AMD خود را با سرور‌ مبتنی بر AMD EPYC گسترش می‌دهد، که کارایی رده انترپرایز را با TCO کمتری فراهم کند. بهبود‌هایی در سرور HP تک یونیتی جدید فراهم شده، که بدون اینکه برای یک سرور […]

در این مقاله فاوا افزار قصد دارد یک سرور HP جدید را با نام سرور HPE DL325 G10 را به شما همراهان همیشگی معرفی کند. با ما همراه باشد. HP سبد محصولات AMD خود را با سرور مبتنی بر AMD EPYC گسترش می‌دهد، که کارایی رده انترپرایز را با TCO کمتری فراهم کند.

بهبود‌هایی در سرور HP تک یونیتی جدید فراهم شده، که بدون اینکه برای یک سرور HP دو پردازنده‌ای هزینه شود، کارایی پردازنده رده انترپرایز، کارایی حافظه، کارایی I/O و امنیت را بیشتر از گذشته در اختیار شما بگذارد.

سرور HPE DL325 G10 کارایی بیشتری را نسبت به رقیب اصلی دو پردازنده‌ای خود اما با هزینه کمتر دارد و افزایش 25 درصدی را در Price-Performance فراهم می‌کند.

ارایه کارایی دو پردازنده در یک پردازنده در سرور HP

به تازگی، اچ پی سرور HPE DL325 G10، را که سروری تک پردازنده و مبتنی بر پردازنده AMD EPYC است، به سبد محصولات خود اضافه کرده است. این سرور HP، کارایی در رده انترپرایز را فراهم می‌کند، بدون اینکه لازم باشد سرور دو پردازنده‌ای تهیه شود.

در نتیجه، مقرون به صرفه‌تر است و باعث صرفه جویی در هزینه لایسنس نرم‌افزاری می‌شود.

سرور HPE DL325 G10
سرور HPE DL325 G10

بهبود اقتصادی با اپلیکیشن‌های مجازی شده و SDS) Software Defines Storage) | سرور  HP | سرور HPE DL325 G10

 امروزه تقاضا‌ها برای داده‌ها و اپلیکیشن‌ها افزایش یافته و از طرفی هم، تاکنون سرور‌های تک پردازنده ای با پردازنده‌های Low Performance با محدودیت در حافظه و I/O ارایه شده‌اند.

در نتیجه، سازمان‌ها مجبور می‌شدند سرور دو پردازنده‌ای بخرند تا به کارایی مورد نیاز خود دست یابند. اما با معرفی سرور HPE DL325 G10 که معماری ADM EPYC در آن به کار رفته، مشتریان می‌توانند از مزایای زیر استفاده کنند:

  • امکان دستیابی به پردازنده رده انترپرایز، کارایی حافظه و کارایی I/O و امنیت را بدون هزینه کردن برای سرور دو پردازنده‌ای فراهم می‌کند.
  • از آنجایی که هزینه‌های لایسنس نرم‌افزار به ازای هر پردازنده است، هزاران دلار در هزینه‌های لایسنس نرم‌افزاری صرفه‌جویی می‌شود.
  • سرور HPE DL325 G10، دارای ویژگی Density است که از حداکثر 32 هسته پردازنده، 2 ترابایت حافظه و حداکثر 40 ترابایت ذخیره‌سازی NVMe پشتیبانی می‌کند و برای مجازی سازی و حجم‌های کاری SDS) software-defined storage) بهینه شده‌ است.
  •  با 40PCIe Lane که از حداکثر 10 درایو  NVMe  پشتیبانی می‌کنند، برای مجازی سازی در حجم بالا،  میزبانی، اجرای اپلیکیشن‌های SDS مناسب است و TCO را در مقایسه با سیستم‌های دو سوکته کاهش می‌دهند.
سرور HPE DL325 G10
سرور HPE DL325 G10

سرور HPE DL325 G10 در زمینه مجازی سازی، به ازای هر ماشین مجازی (VM)، حداکثر 27 درصد هزینه کمتری نسبت به رقبای مهم دو پردازنده‌ای خود دارد. علاوه بر این، مشتریان با HPE OneView، می‌توانند وظایف مدیریت سیستمی مانند پیاده‌سازی ماشین‌های مجازی جدید را سریع‌تر انجام بدهند.

اچ پی می‌گوید: مشتریان سعی می‌کنند که با شتاب بیشتر، محصولات و سرویس‌های جدید را دریافت کنند، چون به تکنولوژی‌های نوآورانه نیاز دارند تا به اهداف تجاری خود دست یابند.

HP برای عرضه سرور HPE DL325 Gen10 با AMD همکاری کرده و از تمامی مزایای معماری AMD EPYC استفاده می‌کند و با این سرور HP تک پردازنده که TCO کمتری فراهم می‌کند به کارایی بی‌نظیر در مجازی‌ سازی دست یافته است.

سرور HPE DL325 G10

توسعه نسل ده اچ پی، امن‌ترین سرورهای استاندارد در سبد محصولات اچ پی

سرور‌ HPE DL325 G10، از تکنولوژی HPE Silicon Root of Trust، برخوردار است که یک چیپ امنیتی تعبیه شده است که با فریمور اصلی سرور لینک می‌شود و به AMD secure processor که در AMD EPYC™ SoC موجود است، متصل می‌شود.

بدین ترتیب امنیت را با اطمینان از اجرا نشدن کد‌های نامعتبر فریمور، افزایش می‌دهد.

پردازنده امن AMD می‌تواند فریمور HP را قبل از اینکه به سرور اجازه بوت شدن دهد، اعتبار‌سنجی کند و سطح جدیدی از امنیت را، مخصوصا در بخش عمومی، سرویس‌های مالی و مراکز پزشکی که حفاظت از اطلاعات آن حیاتی است، فراهم می‌کند.

سبد بزرگ محصولات :AMD از SMB تا HPC 

پردازنده‌‌های AMD EPYC 7000 دارای پهنای باند بیشتر، I/O بیشتر و Core Density بیشتری هستند و با غلبه بر محدودیت‌های راهکارهای تک پردازنده‌ای، بهره‌وری را افزایش می‌دهند.

AMD با EPYC، مشتریان و شرکای اکوسیستمی را به چالش کشانده تا دیدگاه متفاوتی درباره طراحی سرور و پردازش پیدا کرده و امنیت و کارایی بهتری برای مشتریان حجم‌های کاری متنوع فراهم شود.

سرور HPE DL325 G10 با استفاده از پلت‌فرم‌های مبتنی بر AMD فرصت‌های متنوعی برای مشتریان فراهم می‌کند و با صرفه‌جویی اقتصادی بیشتر، کارایی سرور‌های دو پردازنده‌ای را ارایه می‌دهند.

اچ پی در حال گسترش سبد محصولات سرور‌های مبتنی بر پردازنده AMD است و در سرور‌های زیر از پردازنده سروری AMD استفاده کرده است:

  • HPE Moonshot
  • HPE ProLiant MicroServer G10
  • HPE Cloudline
  • HPE ProLiant DL325 G10
  •  HPE ProLiant DL385 Gen10
  • HPE Cloudline CL3150 Gen10

HP با پردازنده‌های AMD EPYC، پلت‌فرم‌های تک سوکته‌ای ساخته که می‌تواند بیش از 50 درصد بازار کنونی سیستم‌های دو سوکته را در دست بگیرد، بدون اینکه مدیریت‌پذیری، serviceability و قابلیت اطمینانی که مشتریان انترپرایزی و کلود احتیاج دارند، تحت تاثیر قرار گیرد.

این پلتفرم به کاربران نهایی اجازه می‌دهد برای بهبود مجازی سازی، SDS و زیرساخت (HyperConverged (HCI، تحلیل داده‌ها و غیره از منابع، بهینه‌تر استفاده کنند.

 همکاری طولانی مدت اچ پی با AMD، در زمینه پردازنده سروری، از اولین پردازنده سروری AMD تا جدیدترین نسل آن یعنی AMD EPYC و تا به حال ادامه داشته است. همکاری بین HPE و AMD با سرورهای بیشتری که برای آینده طراحی شده‌اند، ادامه خواهد یافت.

سرور HPE DL325 G10 تا یک ماه آینده روانه بازار می‌شود. سرور HPE DL325 G10 و سرور HPE DL385 G10 از تکنولوژی‌های VMware vSAN Ready Nodes پشتیبانی می‌کنند.

علاوه بر این، سرور HPE DL385 G10 ، تکنولوژی AMD Radeon Instinct™ MI25 Accelerator را پشتیبانی می‌کند، تا اپلیکیشن‌های parallel HPC که از پردازش‌های همزمان برای اجرای کارآمد، سریع و قابل اطمینان اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند، با سرعت بیشتری کار کنند.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    Short Url Post
    ads
    به راهنمایی نیاز دارید؟ با ما چت کنید
    سرور استوک اچ پی